Главная
Регистрация
Вход

Приветствую Вас безбилетник | RSS
Луганский электровоз 2ЕЛ5/2ЕЛ4 (2ЭС5К/2ЭС4К)
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
радиостанция РЛ-2С
SkardoДата: Понедельник, 24.01.2011, 21:35 | Сообщение # 1
машинист
Группа: Администраторы
Сообщений: 146
Репутация: 0
Статус: Offline
радиостанция РЛ-2С
 
SkardoДата: Понедельник, 24.01.2011, 21:38 | Сообщение # 2
машинист
Группа: Администраторы
Сообщений: 146
Репутация: 0
Статус: Offline
Работаю на Лугансктепловозе, занимаюсь наладкой и испытанием систем обеспечения безопасности движения и систем радиосвязи. На электровозе 2ЭЛ5 устанавливаются:
- система АЛС-МУ(transprylad.com.ua/catalog/product&cid=1&pid=3) и
- радиостанция РЛ-2С(transprylad.com.ua/catalog/product&cid=1&pid=5)
производства ООО "НПП "Трансприбор"(transprylad.com.ua).

Если есть вопросы по этим системам, а также по электровозу в целом - спрашивайте, по-возможности постараюсь ответить на них.

Пользователь: lexxx

 
lexxxДата: Вторник, 25.01.2011, 14:04 | Сообщение # 3
студент
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Репутация: 1
Статус: Offline
РАДІОСТАНЦІЯ ЛОКОМОТИВНА РЛ-2С

Основні технічні характеристики

Робочі частоти:
- КХ метро — 2,444 МГц і 2,464 МГц;
- КХ — 2,130 МГц і 2,150 МГц;
- УКХ — 151,725…155,975 МГц;
Кількість каналів УКХ — 171 з різницею частот 25 кГц;
Чутливість приймача мкВ, не більше:
- КХ — 5
- УКХ — 0,3
Потужність передавача, Вт:
- КХ — 10…14
- УКХ — 8…15
Напруга живлення:
- для блоку БПВ — 10…32 В;
- для блоку БПЛ — 35…155 В
Діапазон робочих температур -40…+50 оС;

Радіостанція забезпечена подавлювачем шуму та імпульсних перешкод.

Радіостанція забезпечує наступні функціональні можливості:
- світлова і звукова сигналізація сигналів виклику 700±1Гц, 1000±1 Гц, 1400±Гц, 2100±2Гц;
- автоматичне вимикання передавача при тривалості передачі більше 1 хвилини з звуковою індикацією вимикання;
- вмонтований контроль справності всієї радіостанції;
- постійна світлова індикація працездатності тракту при роботі на передачу та на прийом;
- захист передавача від короткого замикання та обрив антени;
- забезпечення якісного зв’язку з усіма радіостанціями, які працюють в заданому діапазоні;
- службовий зв’язок між кабінами (в локомотивах з однією секцією).

Сообщение отредактировал lexxx - Вторник, 25.01.2011, 14:13
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz